Kontorbehov

Sortere
  • Valgt
  • Bedst -sælge
  • Alfabetisk, A-Z
  • Alfabetisk, Z-A
  • Pris, lav efter høj
  • Pris, højt efter lav
  • Dato, gammel for ny
  • Dato, nyt for gammel
10 Produkter fundet

Bedst -sælge
  • Valgt
  • Bedst -sælge
  • Alfabetisk, A-Z
  • Alfabetisk, Z-A
  • Pris, lav efter høj
  • Pris, højt efter lav
  • Dato, gammel for ny
  • Dato, nyt for gammel
-7%
Druckerpapier
Kopier papir

Kopier papir Tecno Speed A4 80G White - 500 Sheet | Pakke (500 blade)

SKU: PL-26751

47,69 kr 59,61 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 47,69 DKK
Salgspris 64,09 kr
Kopierpapier
Kopier papir

Kopier Paper Rebell Office Lasercopy Din A4 White Wood -Free - 500 ark

SKU: PL-50189

45,55 kr 56,94 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 45,55 DKK
Salgspris 56,94 kr
-35%
Briefumschlag mit Fenster
Briefumschlag
Kuvert

Indgangskonvolut din lang 110x220mm, selv -fastholdt - 1000 stykker

SKU: PL-61210

116,71 kr 145,89 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 116,71 DKK
Salgspris 224,44 kr
-35%
Briefklammer
Kontorklemmer

Kontorklip 26 mm, farvet lavet af plastisk rund form Alco 256-26 - 100 stykker

SKU: PL-1002885

6,17 kr 7,71 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 6,17 DKK
Salgspris 11,90 kr
-7%
Kopierpapier
Kopier papir

Kopier papir Tecno Universal Din A5, 80 g i hvide - 500 ark

SKU: PL-52320

39,00 kr 48,75 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 39,00 DKK
Salgspris 52,38 kr
-35%
Versandtasche
Zwei unbedruckte, selbstklebende Liebl-Versandtaschen C5 162 x 229 mm, 90 g braunes Natron, teilweise überlappend auf weißem Hintergrund. Einer ist leicht geöffnet und gibt den Blick auf das Innere frei.
Forsendelsespose

Forsendelsespose C5 162x229mm selv -adhæsiv, 90 g brun soda - 500 stykker.

SKU: PL-63025

113,28 kr 141,60 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 113,28 DKK
Salgspris 217,78 kr
-35%
Büroklammer
Kontorklemmer

Kontorklip 26 mm, galvaniseret vinkelform Alco 210 - 1000 stykker

SKU: PL-1002881

10,74 kr 13,43 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 10,74 DKK
Salgspris 20,66 kr
Eine rechteckige Schachtel von Papier Liebl Büroklammern 26 mm, verzinkt, eckige Form (ALCO 215) enthält 100 Stück. Die weiße Verpackung mit blauen Akzenten trägt auf der Vorderseite den blauen Schriftzug "Büroklammern".
Kontorklemmer

Kontorklip 26 mm, galvaniseret vinkelform Alco 215 - 100 stykker | Pakke (100 stykker)

SKU: PL-1002882

4,49 kr 5,61 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 4,49 DKK
Salgspris 24,99 kr
-35%
Versandtasche mit oder ohne Fenster
Zwei Papier Liebl Versandtaschen C4 229x324mm selbstklebend, 90g braun Natron – 250 Stk., eine teilweise in die andere gesteckt, liegen auf einem weißen Hintergrund.
Forsendelsespose

Forsendelsespose C4 229x324mm selv -fastholdig, 90 g brun soda - 250 pc.

SKU: PL-1007611

99,95 kr 124,94 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 99,95 DKK
Salgspris 192,16 kr
Kopierpapier
Kopier papir

Copier Paper Rey Copy Din A3, 80G Wood -Free in White - 500 Sheets

SKU: PL-50262

105,35 kr 131,69 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Regelmæssig pris 105,35 DKK
Salgspris 131,69 kr

Andre kategorier

Køb produkter til ethvert behov i vores brede vifte.

Undertekst

Affaldsposer og affaldsposer

Vælg mellem en lang række affaldsposer for ethvert behov.

Undertekst

Engang

Uanset om pulver -fri, steril eller fordybelse. Køb engangshandsker til dine behov.

Undertekst

Rengøringsmiddel

Et stort udvalg af rengøringsmidler til alle anvendelsesområder.

Kontorforsyninger: Uundværlige hjælpere til hverdagens kontorliv

En velorganiseret og effektiv hverdagskontorliv kræver de rigtige kontorartikler. Fra papir og stifter til tekniske enheder og ergonomiske møbler - udvælgelsen af ​​kontorartikler er mangfoldigt og vigtigt for et produktivt arbejdsmiljø. Et godt tænkt -ud af kontorartikler hjælper med at optimere arbejdsstrømmen og øge medarbejdernes tilfredshed.

Udvidede kontorartikler til effektivt arbejde

Foruden de klassiske materialer er der en række udvidede kontorartikler, der er specielt skræddersyet til behovene på en moderne arbejdsplads. Disse inkluderer:

  • Tekniske enheder: Computere, printere, scannere og tilbehør såsom tastaturer og mus er vigtige for dagligt arbejde.
  • Ergonomiske møbler: Højde -justerbare skriveborde og ergonomiske stole bidrager til medarbejdernes sundhed og produktivitet.
  • Organisationsværktøjer: Filmapper, opbevaringskurve og skuffearrangører hjælper med at holde dokumenter og arbejdsmateriale tydeligt.
  • Kommunikation betyder: Whiteboards, flipcharts og konferencetelefoner understøtter intern og ekstern kommunikation.

Uundværlige hverdagshjælpere på kontoret

  • Skrivningsredskaber: Pins, markører, markører og blyanter er grundlæggende værktøjer til noter, markeringer og skrivedokumenter.
  • Papirprodukter: Kopier papir, Notepads, klæbemeddelelser og Kuvert og Forsendelsesposer er vigtige for daglige papirbehov.
  • Almindelige systemer: Filmapper, opbevaringskurve, bøjler og skuffearrangører hjælper med at holde dokumenter og materialer tydeligt.
  • Tekniske enheder: Printer (med toner), Scanner, kopimaskine og computertilbehør såsom tastaturer, mus og skærme og Batterier er uundværlige til daglig arbejde
  • Kontorklemmer og pjece: Disse små hjælpere klæber sammen og sikrer, at dokumenter ikke går tabt.
  • Klæbemiddel: Klæbende blyanter, tesafilm og pjece er nødvendige for at vedhæfte dokumenter og materialer.
  • Ergonomiske hjælpemidler: Højde -justerbare skriveborde, ergonomiske stole og håndledstøtter fremmer medarbejdernes sundhed og velbefindende.
  • Kommunikation betyder: Whiteboards, pin boards, flipcharts og konferencetelefoner understøtter intern og ekstern kommunikation.
  • Brevpapir: Lochers, tackers, saks og brevåbnere er små, men vigtige hjælpemidler i hverdagens kontorliv.
  • Opbevaringsløsninger: Filskabe, hylder og arkivkasser hjælper med at holde kontoret organiseret og rene.

Rengøring og renlighed:

For at holde kontorer og arbejdspladsen rene er de egnede Visker Til hurtig rengøring. Det er velegnet til toilettet på arbejdspladsen Toiletpapir i store pakker.

Disse hverdagslige hjælpere er vigtige for at gøre hverdagens kontorlivseffektive og glat. Et veludstyret kontor bidrager til medarbejdernes produktivitet og tilfredshed.

Hvorfor behov for høj kvalitet er vigtigt

Kontorforsyning af høj kvalitet bidrager væsentligt til medarbejdernes effektivitet og tilfredshed. Investeringen i godt materiale forbedrer ikke kun kvaliteten af ​​arbejdet, men også arbejdsmiljøet er mere behageligt. Dette fører til højere produktivitet og en generelt bedre arbejdsatmosfære.

Du kan finde flere produkter i Altruan Online Shop

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er et medlem af kontoret?

Hvorfor er det nødvendigt med høj kvalitet, der har brug for vigtigt?

Hvilke tekniske enheder er en del af kontorartiklerne?

Hvordan bidrager ergonomiske møbler til arbejdsmiljøet?

Titel

Undertekst

Kuvert

Beskrivelse

Undertekst

Kopier papir

Beskrivelse

Undertekst

Foldede håndklæder

Beskrivelse