levering og forsendelse

Levering og forsendelse

Her kan du finde ud af alt om forsendelse og levering af din ordre. Du er velkommen til at kontakte os for detaljerede oplysninger eller individuelle tilbud. Leveringsområdet omfatter i øjeblikket hele Europa.

Standardversand (2-3 Werktage)

  • Bestellungen bis 39,98€ (inkl. MwSt.): 3,95€ (inkl. MwSt.)
  • Bestellungen ab 39,99€ (inkl. MwSt.): kostenlos

Premiumversand (1-2 Werktage)

  • Nur bestellbar über Telefon
  • Lieferung nächster Werktag bis 12:00 Uhr: 25,99€ (inkl. MwSt.)
  • Lieferung nächster Werktag bis 20:00 Uhr: 19,99€ (inkl. MwSt.)

Standard forsendelse fra 20 kg

  • Ordrer fra 20 kg til palet: gratis
  • Palleforsendelse: Individuelle forhold
  • Express Shipping: Afhængig af aftalen i Tyskland!

Forsendelsesinformation

Her kan du finde ud af alt om forsendelse og levering af din ordre. Du er velkommen til at kontakte os for detaljerede oplysninger eller individuelle tilbud.
Leveringsområdet omfatter i øjeblikket hele Europa. For levering til forskellige lande, bedes du kontakte os.

1. Schritt

Bestellvorgang abschließen & entsprechende Versandklasse wählen

2. Schritt

Versandbestätigung & Tracking-ID per E-Mail erhalten

3. Schritt

Sendungsverfolgung mit flexiblen Zustellungsoptionen

4. trin

Leveringsmeddelelse på destinationen.

Nogen spørgsmål?

Telefon: +49 8724 285960
E-mail: info@altruan.de

1. Hvilke forsendelsesmetoder tilbyder vi?

  • Vi sender ind Europa -overtalt med DHL, til Express leverancer vi bruger UPS.
  • Ordrer før kl. Forladte normalt vores lager samme dag.
  • Over Tyskland: Leveringer når normalt indeni En arbejdsdag Dit mål.
  • Nogle gange leveres lørdag.
  • udsendelser Europa -overtalt behov for 2-5 arbejdsdage.

2. Er en pick -up mulig?

  • En kollektion I vores logistikcenter er også mulig. Fortæl os venligst anmodningen fra en samling i overensstemmelse hermed.

Altruan GmbH - Depot 1; Geratsdorf 10 - 84323 Massing

3. Forsendelsessporing

Ved at sende din levering vil du modtage en forsendelsesbekræftelse (ud over din ordrebekræftelse), hvor du kan finde alle oplysninger om din levering og et link til sporing. Statusændringer vil straks blive videresendt til dig. 

4. Blev ikke fuldt bevaret?

Vi undskylder, hvis dine varer ikke kommer helt fra dig. Dine bestilte varer sendes ofte i flere pakker, hvilket betyder, at pakkeserviceudbyderen kan levere de udestående varer på et senere tidspunkt. 

For store ordrer eller ordrer med varer med forskellig tilgængelighed sender vi på lager på forhånd. Så snart den er tilgængelig, sendes resten af ​​ordren med det samme. Hvis din forsendelse er påvirket af et sådant tilfælde, vil vi straks informere dig. 

Vending

Hvis dine varer har mangler, arrangerer vi dig gratis tilbagevenden. Kontakt den forkerte eller beskadigede levering inden for 14 dage efter modtagelse, så vi kan tage alle yderligere skridt for dig. Hvis du vil tilbagekalde din ordre, skal du henvise til den nøjagtige proces med refusion af vores vilkår og betingelser og Oplysninger om tilbagekaldelse.

Bemærkninger om indløsningsforpligtelsen for emballeringsmateriale

I henhold til den aktuelle emballagelov i overensstemmelse med § 15, stk.

  • Transportemballage, såsom paller, stor emballage osv.,
  • Salg og ydre emballage, der typisk ikke gælder for private slutforbrugere som affald efter brug,
  • Salgs- og ydre emballage, for hvilket systemdeltagelse ikke er mulig på grund af systemintolerance i henhold til § 7 stk. 5, og
  • Salgemballage forurenende fyldende varer eller
  • Genanvendelig emballage.

Passende emballagemateriale bruges, når produktet leveres, hvilket vi tager tilbage gratis. Vi sikrer således tilbagevenden af ​​emballagematerialet i genvindingscyklussen. Ved at afklare returmulighederne skal der opnås bedre resultater i tilbagevenden af ​​emballage og et bidrag til opfyldelse af de europæiske udnyttelsesmål i henhold til EU -direktivet 94/62/EF.

Du kan udlevere emballagematerialet som slutforbruger på placeringen af ​​den faktiske overdragelse eller i dens umiddelbare nærhed.