Betaling og refusion

Her kan du finde ud af alt om betaling og refusion af din ordre. Du er velkommen til at kontakte os for detaljerede oplysninger eller individuelle tilbud. Leveringsområdet omfatter i øjeblikket hele Europa.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Virksomheds direkte debitering

Kun for erhvervskunder!
For virksomheden Direct Debit skal du underskrive et direkte debitmandat en gang og sende dette til din bank. En direkte debitering giver dig ikke mulighed for at returnere beløbene. Du kan få alle detaljer fra din kundrådgiver.


Klik på Download her.

Alle oplysninger med et øjeblik!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Hvilke betalingsmetoder tilbyder vi?

  • Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder for at gøre det så behageligt som muligt. Du kan betale med kreditkort, betalingskort, PayPal, SoFortüberweisung, direkte debitering, forudbetaling, faktura eller andre fælles betalingstjenesteudbydere.

2. Hvordan kan jeg ansøge om refusion?

  • For at ansøge om refusion, bedes du kontakte vores kundeservice via e -mail eller telefon. Vær venlig at have dit ordrenummer klar, og angiv årsagen til refusionen. Vi behandler refusionsanmodninger i henhold til vores vilkår og betingelser og lovbestemmelserne. Din ret til refusion afhænger af de individuelle omstændigheder og årsagen til refusion.

3. Kan jeg annullere min ordre, hvis jeg allerede har betalt?

  • Ja, det er muligt at annullere en ordre, så længe den endnu ikke er sendt. Kontakt straks vores kundeservice for at arrangere en aflysning. Hvis ordren allerede er sendt, kan du bruge din ret til tilbagetrækning og returnere varerne inden for 14 dage efter modtagelsen. Efter at have kontrolleret de returnerede varer, refunderes købsprisen.

4. Hvor lang tid tager det at få min refusion?

  • Efter at din anmodning om refusion er godkendt, vil beløbet blive henvist til den konto, du har brugt inden for 14 dage. Afhængig af din bank eller betalingstjenesteudbyder kan det imidlertid tage et par dage, før beløbet vises på din konto.