Kontorbehov

Sorter efter
  • Fremhævet
  • Bestsellere
  • Alfabetisk, A-Å
  • Alfabetisk, Å-A
  • Pris, lav til høj
  • Pris, høj til lav
  • Dato, ældre til nyere
  • Dato, nyere til ældre
1 produkter fundet

Bestsellere
  • Fremhævet
  • Bestsellere
  • Alfabetisk, A-Å
  • Alfabetisk, Å-A
  • Pris, lav til høj
  • Pris, høj til lav
  • Dato, ældre til nyere
  • Dato, nyere til ældre
Eine Auswahl farbenfroher AMPri Dental Einweg-Patientenservietten in verschiedenen Farben wie Blau, Grün, Gelb, Orange, Rot, Lila und Pink von der Marke AMPri Handelsgesellschaft mbH. Die Servietten sind elegant fächerförmig auf weißem Hintergrund angeordnet.
Eine Reihe von AMPri Dental Einweg-Patientenservietten der AMPri Handelsgesellschaft mbH, fächerförmig angeordnet, zeigt leuchtende Farben wie Hellblau, Blaugrün, Grün, Gelb, Rot, Orange, Rosa, Blau, Lila, Schwarz und Weiß. Jede Serviette weist ein gitterartiges Prägemuster auf, das an strukturierte Kunststofffolien erinnert, die bei Zahnbehandlungen verwendet werden.
Patientens serviet

Ampri Dental Engangspatientsserviets servietter 33 x 45 cm, forskellige farver | Pap (4 pakker)

SKU: AM-09027-B

262,80 kr 328,50 kr

Moms inkluderet. zzgl. Versand Net

ab
Almindelig pris 262,80 DKK
Udsalgspris 24,99 DKK

Andre kategorier

Køb produkter til ethvert behov i vores brede vifte.

Affaldsposer og affaldsposer

Vælg mellem en lang række affaldsposer for ethvert behov.

Engang

Uanset om pulver -fri, steril eller fordybelse. Køb engangshandsker til dine behov.

Rengøringsmiddel

Et stort udvalg af rengøringsmidler til alle anvendelsesområder.

Kontorforsyninger: Uundværlige hjælpere til hverdagens kontorliv

En velorganiseret og effektiv hverdagskontorliv kræver de rigtige kontorartikler. Fra papir og stifter til tekniske enheder og ergonomiske møbler - udvælgelsen af ​​kontorartikler er mangfoldigt og vigtigt for et produktivt arbejdsmiljø. Et godt tænkt -ud af kontorartikler hjælper med at optimere arbejdsstrømmen og øge medarbejdernes tilfredshed.

Udvidede kontorartikler til effektivt arbejde

Foruden de klassiske materialer er der en række udvidede kontorartikler, der er specielt skræddersyet til behovene på en moderne arbejdsplads. Disse inkluderer:

  • Tekniske enheder: Computere, printere, scannere og tilbehør såsom tastaturer og mus er vigtige for dagligt arbejde.
  • Ergonomiske møbler: Højde -justerbare skriveborde og ergonomiske stole bidrager til medarbejdernes sundhed og produktivitet.
  • Organisationsværktøjer: Filmapper, opbevaringskurve og skuffearrangører hjælper med at holde dokumenter og arbejdsmateriale tydeligt.
  • Kommunikation betyder: Whiteboards, flipcharts og konferencetelefoner understøtter intern og ekstern kommunikation.

Uundværlige hverdagshjælpere på kontoret

  • Skrivningsredskaber: Pins, markører, markører og blyanter er grundlæggende værktøjer til noter, markeringer og skrivedokumenter.
  • Papirprodukter: Kopier papir, Notepads, klæbemeddelelser og Kuvert og Forsendelsesposer er vigtige for daglige papirbehov.
  • Almindelige systemer: Filmapper, opbevaringskurve, bøjler og skuffearrangører hjælper med at holde dokumenter og materialer tydeligt.
  • Tekniske enheder: Printer (med toner), Scanner, kopimaskine og computertilbehør såsom tastaturer, mus og skærme og Batterier er uundværlige til daglig arbejde
  • Kontorklemmer og pjece: Disse små hjælpere klæber sammen og sikrer, at dokumenter ikke går tabt.
  • Klæbemiddel: Klæbende blyanter, tesafilm og pjece er nødvendige for at vedhæfte dokumenter og materialer.
  • Ergonomiske hjælpemidler: Højde -justerbare skriveborde, ergonomiske stole og håndledstøtter fremmer medarbejdernes sundhed og velbefindende.
  • Kommunikation betyder: Whiteboards, pin boards, flipcharts og konferencetelefoner understøtter intern og ekstern kommunikation.
  • Brevpapir: Lochers, tackers, saks og brevåbnere er små, men vigtige hjælpemidler i hverdagens kontorliv.
  • Opbevaringsløsninger: Filskabe, hylder og arkivkasser hjælper med at holde kontoret organiseret og rene.

Rengøring og renlighed:

For at holde kontorer og arbejdspladsen rene er de egnede Visker Til hurtig rengøring. Det er velegnet til toilettet på arbejdspladsen Toiletpapir i store pakker.

Disse hverdagslige hjælpere er vigtige for at gøre hverdagens kontorlivseffektive og glat. Et veludstyret kontor bidrager til medarbejdernes produktivitet og tilfredshed.

Hvorfor behov for høj kvalitet er vigtigt

Kontorforsyning af høj kvalitet bidrager væsentligt til medarbejdernes effektivitet og tilfredshed. Investeringen i godt materiale forbedrer ikke kun kvaliteten af ​​arbejdet, men også arbejdsmiljøet er mere behageligt. Dette fører til højere produktivitet og en generelt bedre arbejdsatmosfære.

Du kan finde flere produkter i Altruan Online Shop

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er et medlem af kontoret?

Hvorfor er det nødvendigt med høj kvalitet, der har brug for vigtigt?

Hvilke tekniske enheder er en del af kontorartiklerne?

Hvordan bidrager ergonomiske møbler til arbejdsmiljøet?

Titel

Kopier papir

Foldede håndklæder